Nagyon sok kérdést kapunk telefonon és e-mailben, amire itt ebben a formában válaszolunk!
Sajnos e-mailben nincsen egyszerűen kapacitásunk rá, hogy ezekre a kérdésekre válaszoljunk.

K = Kérdező

Ü= Ügyfélszolgálat

K: Hogyan tudok rendelni a webshopból?

Ü: A videó választ ad erre a kérdésre:

K: Hány órakkor jön meg a csomagom?

Ü: Sajnos ezt nem tudjuk megmondani, mert a MAGYAR ÁLLAMI POSTA (MPL) KÉZBESÍTI A termékeket, így a helyi postás időbeosztásától függ a csomag érkezése.

K: Van egy személyes átvételre lehetőség?

Ü: Sajnos jelenleg nincsen erre lehetőség.

K: Nem tudok külföldre leadni rendelést, mert csak Magyarország választható ki a listából. Miért van ez?

Ü: Sajnos a külföldre kiküldött rendeléseknél nem tudunk egységárat kikalkulálni. Így a webshopban ilyen módú rendelés leadásra nincsen lehetőség. Egyedül egy lehetőség van. Csak előre utalás esetén tudjuk az ilyen jellegű rendeléseket teljesíteni, de a szállítási költség nagyon változó, ami annyit jelent, hogy 2500Ft-11000Ft-ig terjedhet , ez az összeg nagyban függ a termék súlyától és a kiszállítás helyétől. 1-2 CD lemez belefér 7 euróba. De egy melegítő, már olyan 28 Euró környékén van. Az ingyenesen szállítási kedvezmény nem vehető igénybe külföldi rendelés esetén.

K: Hogyan rendelhetek külföldre?

Ü: Az alábbi oldalon találod erre a választ: Kattints ide!

K: Nem jó a méret, lehet-e cserélni?

Ü: Igen, lehetséges, ez az Általános szerződési feltételekben le van írva, az oldal tetején található.

K: Hétvégén rendeltem, de még nem jött meg a csomag, pedig hétfő van!

Ü: Magyarországon nincsen olyan posta ahol hétvégén dolgoznak, illetve mi sem dolgozunk hétvégén! 2-8 munkanapra vállaljuk a csomagkiküldést. Feldolgozás után e-mailben értesítünk mindenkit. Ha 8 munkanap elteltével nem jönne meg a csomag, akkor kérjük keresse a webshop ügyfélszolgálatunkat: [email protected] vagy telefonon a 06/30-924-10-91 számon