Minden egyes Magyarországon kézbesített csomagot utánvétellel adunk fel, ami annyit jelent, hogy csak a kézbesítőtől levő átvételnél kell készpénzben fizetni a termék(ek) árát és a szállítási költséget.
REKLAMÁCIÓ
Minden feladott küldemény rendelkezik árubiztosítással!
Az esetleges szállításból keletkező károkat, legkésőbb 24 órán belül szíveskedjenek jelezni, ellenkező esetben a Megrendelőt, nem áll módunkban kártalanítani!
Amennyiben az áru átvételekor már látható sérülés, abban az esetben a postán jegyzőkönyveztetni szíveskedjen. Minden esetben vigye magával a kapott csomagot, azaz a dobozt és a benne található összes tételt.
Akár minőségi, vagy mennyiségi különbséget állapítanak meg a felek a kiszámlázott tételek, illetve a leszállított áru között, akkor is kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A kárfelvételi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmát, illetve a sérülés mértékét. A jegyzőkönyvet az áruszállítónak és az átvevőnek is alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal együtt vissza kell küldeni.
A reklamáció jogossága esetén a kérdéses tételeket jóváírjuk, garanciázzuk, vagy a következő vásárlás összegéből leszámítjuk.
Nem tekintendő reklamációnak a rendelés késői visszamondása, azaz a tárgynapi határidő (17 óra) utáni lemondás. A mindenkori tárgynapi határidőt kell az adás-vétel megkötése, idejének tekinteni.
Amennyiben utánvéttel fizeti ki a termékek árát, akkor minden esetben tartsa meg a csomagon talált elismervényt, mert ennek hiányában semminemű utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni a pénzügyi teljesítéssel kapcsolatban.
A cégünk által tévesen kiküldött termékek szállítási költsége a mi, azaz az eladó költsége.
A szállítások kapcsán felmerülő egyéb problémák esetén kérem, forduljanak ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal:
e-mailen: [email protected]
Telefonon: 06/30-924-10-91
Fizetési módok:
- Postai utánvétellel történő fizetés
- Előre utalás esetén (csak külföldi kézbesítéskor vehető igénybe)
ELÁLLÁSI JOG
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a [email protected] mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül.
VISSZAVÁSÁRLÁSI GARANCIA
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.
A Vásárló a szerződéstől 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:
– Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét e-mailben.
– Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Sértetlen, nem mosott terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk, ezen időn belül.
VISSZAJUTTATJA A TERMÉKET
Ha Ön törzsvásárlónk, arra is van lehetősége, hogy ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetve a friss rendelésében, megjegyzésként leírva problémáját és annak orvoslásának módját, a megrendelt termékek átvételekor a futárnak átadja a sértetlen terméket, amit vissza kíván küldeni a magyar postán keresztül. A beérkezést követően munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és egyeztet Önnel. Van lehetősége arra, hogy piros postai utalványon visszaküldjük a termék értékét, vagy új rendelésnél írjuk jóvá. (Ha rendelkezik bankszámlaszámmal, el is tudjuk utalni az összeget).
Ha visszaküldi a csomagot kérjük, a csomagot standard postai csomagként adja fel (jelen esetben 1200Ft-ba kerül). A szállítási költség a hatályos jogszabályok alapján a vásárlót terheli.
Ne küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és piros postai utalványon visszaküldi Önnek a termék értékét, vagy átutaljuk az Ön által megadott számlára.
Sajnos a szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni az elállási jog esetében, kizárólag a termék ára kérhető vissza.
CSOMAG ÚJRAKÉZBESÍTÉSE
Ha a Postás nem találja a megadott címen, akkor értesítést hagy a megrendelő részére, vagy megpróbálja Önt felhívni a megadott telefonszámon (ezt az adatot megkapja a kézbesítő postás). Az értesítő tartalmazza a csomag számát, amivel át tudja venni a csomagot a megjelölt postán.
Ha ilyen értesítőt Ön nem kapna és a csomagja 4 munkanapon belül nem érkezne meg, kérem lépjen velünk kapcsolatba egyeztetés végett.
Amennyiben egy címről kettő vagy több alkalommal is visszakapjuk a kiküldött csomagot, áruházunk fenntartja a jogot a további kiszolgálás megtagadására.
TILTÓ LISTA, KISZOLGÁLÁS MEGTAGADÁSA
A webáruházunkban kénytelenek vagyunk vezetni tiltó listát, illetve némely esetben megtagadjuk a kézbesítést is.
Tiltó lista:
Sajnos az utóbbi időkben megnövekedtek a webáruházban leadott nem valós rendelések száma, ezért kénytelenek vagyunk tiltó listát vezetni ezen ügyfelünkről. Tiltó listára olyan vásárló kerülhet, aki visszautasítja a megrendelését átvételét, vagy nem valós kézbesítési címet adott meg. Ezért kérünk mindenkit, hogy az esetlegesen otthon levő családtagokat értesíteni szíveskedjen, hogy csomag várható és fizetni kell érte, mert ha nem veszik át a megrendelt terméket, fenntartjuk a jogot, hogy az ügyfelet tiltólistára helyezzük, így továbbiakban nem áll módunkban kiszolgálni. Természetesen előfordulhat olyan helyzet is, hogy tényleg nem tudják átvenni a csomagot, de ebben az esetben ügyfélszolgálunk elérhetősége valamelyikén jelezni szíveskedjék, még akár utólag is! Elbírás után fel tudjuk oldani az esetleges tiltó listát.
Kézbesítés megtagadása:
Ügyfélszolgálatunk megtagadhatja a jogot a csomag kiküldésére. Ez abban az esetben fordulhat elő, ha nem valós adatokat találunk, pl. rossz telefonszám, nem pontos cím, hiányzó adat, álnév stb… A megrendelővel ilyen esetben, ha van rá mód kapcsolatba lépünk. Amennyiben kétszeri próbálkozás után nem tudjuk felvenni a kapcsolatot, akkor a rendelés kézbesítését megtagadjuk és 5 nap után a megrendelést töröljük!
SZERZŐI JOGOK
Az oldalunkon forgalmazott termékek, lemezek, ruhák, kiegészítők stb… mindegyik szerzői jogvédelem- és védjegy oltalom alatt áll! Pl. logók, zenei művek, grafikák. Ezek másolása és illegális terjesztési büntetőjogi pert vonhat maga után. A CD lemezek szerzői kiadásban kerülnek kézbesítésére, egyéb helyen illetve lemezboltokban legális formában nem kapható. Amennyiben ilyen információról szerez tudomást kérem jelezze ügyfélszolgálatunkon.
Szerzői jogtulajdonos:
Minden egyes kiadvány, az oldal képei és logói, jogvédelem alatt állnak, melynek tulajdonosa:
Kordik Zsolt (alias Mr.Busta)
2500 Esztergom, Besze János u. 14.
SZAVATOSSÁG, GARANCIA:
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.
A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.
Az utóbbi időben számos törvényi változás történt a vásárlók jogaival és azok érvényesítésével kapcsolatban.
Új rendeletek születtek, ezzel egyidejűleg pedig jó néhány érvényét vesztette. Igen jelentősen szűkült a jótállásra kötelezett termékek köre, bizonyos termékkategóriáknál pedig 3.000 Ft-ról 10.000 Ft-ra nőtt az az értékhatár, amely felett kötelező a jótállás. Megszűnt a korábban egyes kiemelt cikkcsoportokra vonatkozó 24 hónapos jótállás; időtartama immár egységesen 12 hónap. A jótállási jegy kötelező, melynek információtartalma is teljesen átalakult. A jövőben további törvényi változások képzelhetők el. Cégünk a jelenleg hatályos jogszabályok elvárásainak megfelelő feltételekkel biztosítja a jótállást a kijelölt termékekre.
Ez jellemzően a 10.000 Ft fogyasztói ár feletti termékek rendeletben meghatározott részét érinti.
A ruházatra a garancia 3 hónapon belül évényesíthető, mivel nem tartós fogyasztási cikknek minősül.
A ruházat nem munkaruházat, így az extrém, szélsőséges körülményeknek nem áll ellen. Minden ruházati termékünk 40°C-on mosható. Nem rendeltetésszerű használat esetén a garancia nem érvényesíthető!
A törvényváltozások fontosak az eladó-végfelhasználó viszonylatban, de nem érintik az eddigi visszáru visszavételi ügyintézésünket.
Kivonat a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szövegéből: (hatályba léptek 2003. szeptember 1-én és 2003. november 22-én)
“Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.” A jótállási kötelezettségvállalás Jótállási Jegy nélkül (vagy azt hiányosan kitöltve) is számonkérhető!
A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti a megadott minta szerinti adatokat. “Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indoklását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.”
A kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. “A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.”
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a forgalmazó köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.